Rallarsvängen

Måste säga att denna helg har varit så himla rolig:)
Fredag så styrde jag kosan till byn, sen kom carro, johanna och terese. Vi fördrinkade lite innan vi begav oss till Skrotis där det var fest för fulla muggar! Mycket folk och kul var det:) Runt 12 drog vi på tresco och skakade göten och drack drinkar :) Det hela slutade med efterfest i solheden, as usual:) på morgonen drog jag, fanny, simon och blade till skellefteå med cadillacen!! Hämtade hem pojken och robbie! Marutten och jag for hem till mig där vi började fixa oss och pööömmmsss. Började om igen, var ju nästan back on track med drickandet:) Körde favorit i repris, fördrink hos mig, till skrotis och senare på tresco, det är så kul att träffa kändisfolket och bara käka en massa körv på dansgolvet hahha!! Efterparty i solheden till 6 på morgonen väntade sen! Däremot så drack jag mest vatten under kvällen, så jag mådde som en king igår! Vart blir bakishäng med blue moutain state, fan vad bra det är hahaha!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0