Så rätt!

Såklart så hade jag rätt.. Den fanns inte :(  Jaja.. Får leta vidare sen, om jag ids;)
 
Känner att medicinen gör att jag är ständigt trött? Tror det är det iaf, eller kanske för lite sömn? Men tyckte jag fick bra med sömn inatt. Hmm..Tål att tänkas på.
 
I övrigt har dagen gått fort. Gjort en massa saker idag!! Har även halvdag idag som Monkan brukar säga, dvs att man slutar klockan 5;) När jag kommer till läggan vill jag bara köpa den fetaste godispåsen, lägga mig i soffan och dö! Eller se en film. En bra film! Sen skulle jag vilja ha lite sällskap....... Hatar ju att vara forever alone!!! Ja det är mycket jag vill, en krävande tjej!!:D


Kommentarer
Johanna

Det var innan tyvärr... hade blivit myche glad ifall jag hade haft så långt redan. Du ska se frillan nu, shit sherlock säger jag bara ;)

2012-07-10 @ 19:19:13
URL: http://kwinna.blogg.se
Sandra G

Men hallå farmor, hört talas om webshop? ;D finns säkert på nätet, du vet det där internet som ungdomarna pratar om...

Svar: Ja jag hittade ju på internet men vet inte ännu hur jag ska göra;) Det är ju drygt när det inte passar och sen får man skicka tillbaka...
maggg.blogg.se

2012-07-11 @ 23:32:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0