sick of this shit!

God dag alla glada! Förstår att många är ute i det fina vädret och njut för fan av varje sekund. Snart är det över..Hähä
Har blivit lite av en gladjedödare nu när min semester är over and out och kommer jobba hela sommaren. Så jag hoppas att sommaren blir kall och trist ;) Nä, jag är bara jävligt avis! Hoppas alla får en sick sommar med massa äventyr!
 
Annars så är jag gryyymt... och då menar jag verkligen gryyyymt less min kröpp! Är fortfarande sjuk efter ca 4 veckor och det har nog aldrig hänt förr!! Kan man inte bara få vara frisk och pigg? Jag är den hängigaste tjejen på jobbet och snoret rinner, lock för ena örat och hjärnan är gone. Ringde igår till vårdcentralen i Luleå och tänkte att man snabbt kunde svänga förbi. Men ICKEE. "Du måste till vårdcentralen i älvsbyn".. Ringde dit och sa att jag ville kolla upp det så fort som möjligt. Men då var jag tvungen ringa på fredagmorgon och få en akuttid. Så det kommer jag ägna min morgon med på fredag. Så våga bara ringa till VC för då har ni en arg tjej om jag inte får en tid :@!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0