Signar ut från livet för en stund.

Ja hej på er! Som det flesta sett på fejjan så är min älskade börs borta, eller "pungen" som jag så fint kallar den. Det fanns mycket goa grejer i denna pung som jag kommer sakna om den inte kommer tillbaka.. Lite smått och gott som ex kontokort, körkort, kamera, nyklar och sen lite makeup och lite cash. Hoppas en vänlig själ hittar den och ger den till polisen! Har testat ringa dom och även taxi igår, inget funnet ännu men ska ringa igen nu.
Har fört över alla mina money till mamsen så att ingen kan använda mitt kort om det är någon som mot förmodan skulle vilja använda det. Så i veckan ska jag köra på överlevnadsvecka som innebär att leva på 100 kr, no make up samt att enda drycken blir camebridge. Träning varje dag ska det även bli och min kröpp ska må bra!
Tyckte ändå lördagen var kul på PDOL, love my friends men önskade att man åkte lite karusell...

Så Luleåkalaset bojkottar jag, kommer nog få 2 gratis helgpass som jag tänker sälja, är ni sugna så hör av er, ni får köpa dom för en slant!
Skulle vilja fara till stugan i Åbyn och bara må. Vill ni haka på?! :) Är det bra väder så far jag dit och ligger vid havet och funderar på meningen med livet. Sen skulle det vara jävligt gött om man skulle få en lägenhet någon jävla gång. Jag vill FLYTTTA!! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0