snart är det lördag igen!

Eller ja.. 6 dagar kvar! Men längtar redan dit för då går jag på helg igen! Så denna vecka är en låång vecka men ska göra allt för att det ska gå undan;)
Känner mig definitivt mycket piggare nu, medicinerna hjälper redan och snart är jag friskare än någonsin, fantastiskt:)
Då blir det att börja workout igen och försöka bli lite mer fit for summer 2012.. Fast nä, den hinner nog ta slut. Får satsa på vintersäsongen istället.
 
Drog ju till arvidsjaur i lördags med Sacke och Jim bland annat. Drog först på födelsedagsfirande åt deras kompis och senare mot ävsbygänget där hela kvällen spenderades! Min tanke var först att gå in på området men att betala 450 kr för att sitta i ett öltält kändes inte okej, mer givande att dricka sin egen dryck ;) Klokt val av mig, annars så brukar jag alltid falla för såna där grejer! 
Men det var riktigt kul! Vaknade upp i husvagnet, uppäten av mygg och varmt var det. Kring 11 så fick jag snika skjuts med Dessi:)

Igår hann jag med rätt mycket, en sväng till piteå för att gratta bruuschan, kika på Ingos nya husprojekt, besöka farfars grav samt middag på aramo med mamma. Sen skulle vi ha söndagsmys men hon däcka i princip direkt. Kul tjej!!!
 
Ha en trevlig måndag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0