tio minuter

.....tills helg!

Då ska jag och röda faran och köra 300 km/h hem till pärlan! Där väntar mammie och kanske man hinner sola lite grann. Men det tror jag allt vi hinner:)
 
Juste, åker på husvagnscamping imorgon. Och då tänker ni kanske som mig, vid vattnet, myggfritt och kanske neråt landet. ICKET, grabbarna bestämde sig för puottaure!! Haha skrattar fortfarande :) Så myggmedel måste med! Men det kommer nog ändå bli hur kul och mysigt som helst ändå:)) Hoppas det blir fiske iaf!
 
Jag skulle vilja ha ett eget husvagn också. Som man kan dra runt på turne lite överallt. Men först kanske man ska skaffa egen bil, snubbe, barn, hund, katt, sköldpadda och ja..Sen husvagn. Fan att det ska vara så långt bort hahahah!
 
Nåväl, trevlig helG!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0