utväxt!

Jag har börjat få en ful utväxt på min ombreeeee (tänker på sacke varje gång jag säger det) haha!
Så nu har jag två utväxter och det är typ råttfärgat! Skulle vilja åtgärda det nuuuuuu!! Synd bara att man jobbar, annars hade man kunnat fara till Älvsbyn och kanske få det fixat. Måste ev till någon random här i stan och be dom fixa. Men det går ju på drygt 600 kr.. Det är ingen som är duktig på att färga som känner sig manad att färga det någon kväll denna vecka??
 
Ser ni inte hur råttfärgat det ser ut?? Nog för det kan vara ljuset, men nog behövs det lite uppfräschning!
Help meeeee!;)


Kommentarer
Lunke

Jag görT!

Svar: Åh då kan det ju inte bli mer än perfekt! Har du någon tid ledig???!!;)
maggg.blogg.se

2012-07-17 @ 15:19:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0