VILL HA

Det är sjukt mycket jag vill ha nu! Kollar på matgrupper, soffor, småskitsaker till lägenheten. Sen vill jag fixa frillan och åka utomlands och ska nog ta steget att skaffa en iphone och jag vill ha vill ha vill ha men hur fan ska man ha råd??! Är det så illa att man måste börja snåla?? Ska iallfall tänka igenom mina köp här framöver inte käka så mycket ute hela tiden!

 

Fick just ett fint meddelande av min mor som föreslog detta:
Ett tips, ett hett tips! Sluta klöka och ränna = mer pengar kvar...... Smart va?B-).

Jag får väl göra nått sånt, det blir ju som sagt nyktert ihelgen! Men sen har vi ju rallarsvängen nästa helg som tydligen tresco kommer anordna (KUNG) Sen pdol, men jobbar helgen så blir bara lördagen och sen Lk, som jag får gratis biljetter till. Det blir ju inte så dyyrt!!:)) Då var det bara klöket då.. Men får väl köra på svensk stark!

 

Äh give me some!



Kommentarer
Sandra G

Öy! Nykter helg!?! Det är ju för fan Summer Party på Farmen på lördag!??

Svar: Haha! Ja jag måste ju vila och ladda inför nästa helg:) ÄR DU LADDAD? Jag var ju nyss på Farmen och det räcker. Takida är ju inte heller någon favvis hos mig;)
maggg.blogg.se

2012-07-11 @ 23:28:35
Sandra

Ja men nästa helg är jag på 30 års fest heeeela dagen, start 12:00 så då kan jag ju it hänga med dig!

Äsch jag är å less på Takida men det fina med Farmen är ju att man kan gå in och lyssna på annat ;)

Svar: Okej! Kul för dig men trist för mig;) Ja det är väl sant men ska köra starkt på min nyktra helg! Farmen kommer ju fler gånger.. Vilka ska du med dit imorgon? :)
maggg.blogg.se

2012-07-12 @ 22:35:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0