Arvidsträsk

I lördags var det arvidsträskdraget! Tidigt på morgonen ( jag var bakis och trist) drog vi iallafall till arvidsträsk och grabbarna hade en båt och fiska. (det är det arvidsträskdraget går ut på) och dricka yle såklart. Det vart ingen fisk men desto mer öl! Tur att vädret var gött, det är så härligt att sitta i en båt och bara må! Vi drog vidare hem till Älvsbyn, jag drog hem till mamma och vi tog en pn, VÄLBEHÖVLIGT!!! Vart lite käk på den där kina restaurangen där kp var förr, kommer aldrig ihåg vad den heter;) Kring 7 ringer Andreas och vill ha hämtning i Arvidsjaur, så jag och Maria är schyssta och hämtar honom!! Var sedan chaffis till Arvidsträsk där det var fest och trubadur! Det var riktigt trevligt men var en trött tjej efter att ha skjutsat hem sista fyllona halv 4!
Igår var det ju nästan som att man var bakis. fail! Tur att Jonas är duktig på att ha bakishäng i solheida! Det blev film som jag såg 10 min av tills jag somnade och sen bjussade han på pannkaka! gött mos gött mos. Vi for sedan till Ida som hade bakat och vi såg ytterligare en movie, hur många lingon finns det i världen. Sen blev det läggdags. Känns som jag har sovit halva helgen men är fortfarande inte utvilad...

Ikväll efter work blir det lite solning så man vågar visa lite hud på p&l, sen kommer Marutten och hänger tills imorgon!:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0