Go jojjie it's your birthday

Ännu en helg som flygit förbi! varför går dom så fort? Kanske för att man alltid hittar på nått?

Fyndade ytterst lite på IKEA, 2 doftljus och blev då 54 kr fattigare! Men har kikat på en massa saker som jag vill ha i läggan och vill bara få en och flytta. nunununu! Det blev däremot att sprätta mer dollars på alko, köpte en mömsig jordgubb/vanlig likör som vi drack i helgen., sommar feelingen kom!

Ihelgen har vi firat Jojjie som blivit 20 år!!
Kwinnan sov hos mig och jag hade köpt tårta samt skrivit lite lappar som hon skulle läsa då hon vaknat! Vi drog senare till Bodensia och Lina kom! Relaxa och sedan fixade vi oss så vi var snygga för en gångs skull! heeh..
Middag på bränna och jag och Lina har fixat olika missions som Jojjie skulle göra under kvällen. Dricka 3 shots, överdriva att maten var supermöms, ragga på våran chaufför och den bästa: Byta om till den gröna snygga dräkten! Hon var så söt så! Dock så hade vi fler lappar men väl på farmen så blev det inte så mycket av det. Men måste säga att farmen har fått nytt förtroende och maskinen var grym! Det var riktigt kul och fick hänga med alla mina fina vänner:))
Igår var det pömsarnas dag, sov i princip hela dagen och väl på kvällen så vart man måttligt till halv pigg. Som vanligt!




jag och min fina!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0