Lugna veckan, yeah right!

Trodde denna vecka skulle vara rätt lugn, så här innan min veckas semester! Men icket, det är saker hela tiden! På jobbet finns det mycket att göra (gryyymmmt bra för annars blir jag för rastlös) och sen på kvällarna är det full rulle. Igår var vi som sagt på färjan och käka middag, gött vare och satt ute till drygt 10 sen for jag och Maria och köpte slabb och hyrde film.. En dålig film IGEN! Blir crazy, jag vill ju se en bra film! Idag kommer Lina så det blir lunch på stan och ikväll kommer Jojjie som sover över till imorgon! Minns inte senast man hade så mycket besök här i L-town! Imorgon bär det även av till Vidsel för att packa alla saker till resan och ev hälsa på jeppan med lite fika!Torsdag tillbaka till jöbbet för att jobba sista dagen, sen på kvällen blir det att göra sista rycket på packningen så man är redo för start på fredag! Sen har jag en massa saker oköpt som jag även måste hinna fixa.... He är myche nu!


Kommentarer
Amanda:D

Ja men bruttan, så är det!! Då är vi i alla fall två som tycker samma sak!:)

2012-06-19 @ 19:00:08
URL: http://www.mandygirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0