No stresss!

Börjar NÄSTAN känna lugnet nu dagen innan avfärd. Fast jag inte fått mycket gjort så har jag ändrat inställning till att det som är glömt, är glömt! Det blir annars så stressande och man glömmer allt.

Igår rensade jag min liggande garderob samt min vanliga. Oj så mycket kläder man hade och gamla men inte så använda.. Så fick kasta en hel del och mycket ska väl ges till någon eller röda korset. Hann förbi jeppan på fika och kring 12 drog jag till Älvsbyn för att sova, upp på jobbet idag och har snart rast 1 timma. Då ska allt handlas! Måste förbi storheden efter jobbet, jag som aldrig brukar vara där.. Men blir systemet och dylikt. Fixa saker i lägenheten måste jag också göra, hämta alla saker och fixa lite till Maria. Sen till Vidsel och ladda ner massa låtar till USB. Tvätta och packa det sista. Men nej, inte är jag stressad ;) Och inte bitter heller, det är soligt ute och imorgon börjar ledigheten!!!:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0