pömsarnas pömsare

Var helt sjukt trött igår! Kom hem och tänkte dra en liten prommis, trots min äckliga förkylning. Att den aldrig tar schluuut?! Och det var ju så fint väder igår. Efter lite velande så slutade det hela med att jag vart trött och somnade framför tvn.. Vaknade precis när fotbollen började och såg lite grann av den tills jag känner att mina ögon och hjärna inte hängde med så la mig för kvällen! Vaknade halv 8 och var fortfarande pöms. Känns som det var år och dar man fick sova ut och bara ta en lugn dag. Men jag kan inte sova länge på morgonen längre och jag hittar alltid på något under mina lediga dagar. Så får väl skylla mig själv att jag aldrig tar det lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0