Treehotel

I måndags for vi till Harads och Brittas pensionat/Treehotel på personaldagar med jobbet.
Några sov i treehotel och några på pensionatet. Dom sa även att det spökade i ett av rummen på pensionatet och att vi skulle få veta i vilket dagen efter. Kan ni gissa vem som sov i det? - Jo jag!! Och Åsa också, tur vi var 2 :) Men märkte då inte av något, sov som en stock!
Vi har haft lite utbildningar om hur Kultan kommer se ut 2020 och vad våra förhoppningar är samt vad som är önskvärt och inte önskvärt. Intressant var det och man undrar ju verkligen vad som kan ändras på 8 år! Vi har även pratat om komminukation och hälsa på jobbet.
Spelat mycket kubb och nu har man fått se vilka som är riktiga tävlingsmänniskor:) Kul!! Ätit god mat och på kvällen blev det relax och bastu:) På tisdagen så fick vi en guidad tur på treehotel och det var riktigt kul att se hur alla rummen ser ut! Alla är så olika och coola. 

Det var roligt att fara och hitta på något annat och kul att lära känna alla lite mer privat och inte så mycket jobb-relaterat! Fina fina arbetskamrater!!!:)

Eftersom min kamera dog preeeecis när vi skulle få guidning så tog jag med min dåliga telefon vilken inte gav något. Snor från google istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0