En liten liten lista

1. Vill du ha tillbaka ditt ex? Har väl som aldrig haft ett riktigt relationship så säger nej!
2. Är du singel? Ja och det vet nog de flesta redan!
3. Har du någonsin förlorat en vän? Ja på grund av att vi glidit isär och inte umgås mer.
4. När var sista gången du verkligen skrattat? Måste ha varit i söndags när jag och Maria pratade om våran nästan "catfight" med nå brudar på farmen!! hahahaha
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Mammie såklart!
6. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjort? Det tror jag absolut!
7. När var sista gången du grät mycket? Oj, var nog helvetesdagen då allting var skit och sen fick jag p-böter på det. Grät heeeela dagen!
8. Är det någon du vill göra allt med? Nää, tänk så trist!
9. Hur många kan du berätta allt för? Berätta allt för är väl ingen. Men det mesta så är det mina vapendragare!
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja jättemånga gånger, försöker att önska mig något varje gång, men inte fan slår dom in :(
11. Har personen du höll i hand någon betydelse för dig? Det var på väg hem från Bränna, jag och Johanna höll handen och klart hon har betydelse för mig! En fin fin vän!
12. Beskriv dig själv med ett ord? 120% mig själv.. Oops blev visst 3!
13. Har du något som hör till ditt ex? Nej inte det.
14. Har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? Jag kramar alltid mina killkompisar för dom är såå bra!!!
15. Fullständigt namn? Sara Magdalena Malmqvist
16. Favorit låt? När man är på party humör så är det Avicii - Silhouettes
17. Favorit färg? Monkis orange färg!
18. Bästa vänner? Har några BFFs, både tjejer och killar!
19. Person/personer du saknar? Den gamla hederliga Vidsels tjejligan. Ni vet vilka ni är!
20. Är det någon du hatar? Absolut inte! Men man kan inte älska alla..
21. Gråter du ofta? Sällan men när jag väl gör det så gör jag det ordentligt!!!
22. Vart bor du? I en resväska och mellan Vidsel-Älvsbyn-Luleå. Men snart är jag förhoppningsvis Älvsbybo på 100%!
23. Vem kramade du senast? En massa folk på farmen som man inte sett på länge!
24. Har du varit olyckligt kär någon gång? Det har vi väl alla?!
25. Vem pratade du med senast? Monkan här på jobbet:)
26. Röker du? Har aldrig tagit ett bloss under mina 20 år och har inte planerat att göra det i framtiden heller. Keep going strong!
27. Är du kär just nu? Nej det är jag inte.
28. Vem kan du berätta allt för? Svarar samma som förra frågan, ingen! Men det mesta för vapendragarna!
29. Favorit djur? Ja det måste väl vara Clitty! Fast hon är dryg och jobbig :)
30. Hur lång är du? Jag har inte mätt mig på länge, men över 160. Så en midget med andra ord!
31. Vem äger ditt hjärta? Jag själv men ibland får många ta del av det!
32. Favorit film? Tråkig fråga, finns ju många!
33. Är du lättsårad? Beror helt på situationen, ibland och ibland inte!
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, på en skala 1 - 10? En 10a! Men ibland tror jag att jag bryr mig för mycket och då blir det inte alltid bra.
35. Har mest minnen med? The girls from the block, VIDSEL!
36. Människor du har blivit mer "nära"? Mer nära vänner? Har fått många bra närmare vänner:))
37. Den hetaste personen du känner? Alla mina heta killkompisar:)
38. En person du inte kan leva utan? Mig själv?! Då vore jag ju dead.
39. Hatar eller älskar du ditt liv? Love my life!!
40. Vem älskar du mest? Ja vilka tror ni?! Familjen och vännerna såklart!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0