a-ö

Varit dålig på update men det har hänt så mycket den senaste tiden att jag knappt vet vilken dag det är. SKOJA, vet att det är torsdag!
Förra helgen var det den efterlängtade crusingen, vädret var dock inte så efterlängtat om man säger så. Men vi trotsade vädret och hade färgglada klänningar! Var först på inflyttningsfest hos Sandra där det var singstar och drinx. Fick åka en liiiten sväng bil till forum så jag var glad tjej! Sen inne på forum så hann vi vara där en timma drygt?! Vi skulle ha farit dit tidigare, att det alltid stänger när man har som roligast? Blev iallfall efterfest hemma hos mammie i vanlig ordning:) Tur hon är i utlandet! Fast jag är så sjuuukt avis. Ska bli kul och se om hon har blivit niggah efter 2 veckor i cypern...:)
Söndag var ingen bra dag för mig och Jojjie. Vet inte vad det är men man känner sig inte som en själv längre. Jag känner att jag är den sura tjejen och den bitchiga tjejen och det vill jag verkligen inte vara! Jag vill vara den TREVLIGA och GLADA tjejen. Så jag måste fundera vad det är som gör mig sur och tråkig.. Hade en liten fundering om att det kanske är åldersnojja? hojja alltså! Är det verkligen så illa? Men detta ska ändras så om några dagar så kommer en glad magg fram, bara jag får börja bli frisk och träna igen så ska ni få se på andra bullar:)


Och sen är det ju studenveckan för dom som går ut. Börjar tänka tillbaka på våran fina roliga och bästa studentvecka!!!!
Piteå hade ju även bal i tisdags, såg den inte men hade gärna gjort det! Tur fejjan finns så man får se hur tjusiga alla var:)
För två års sen var det vi som var där!

Jag och söta Louise på flaket, studenten!


Bitchass MF och Blade MF innan balen!!!:-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0