Waterloo

Medans jag jobbar så har jag 2 pömsare hemma hos mammie. Wish i was there!

Men snart äre heeelg! Signar ut halv 7 idag sen hem till pärlan! Fårse väl kvällen har att erbjuda! Har Jojjie iaf som väntar på mig:)) Jobbar ju dock imorgon med, men till klockan 4, sen tar jag mammies supersnabba bil till pärlan och sen fixa och trixa innan vi beger oss till Sandra på inflyttningsfest! Sen cruuusing och forum! So exited! Vi var och hälsade på henne i onsdags och Amanda var även där. Satt och surrade och gjorde fina partymuggar som ska hänga runt min hals på lördag, perfekt så har man alltid ett glas med sig, bara att FYLLA på!:)

Annars så är min hals in real pain! Hostar och hostar så det gör ont.. På kvällskvisten (när jag har pratat heeela dagen) så förvandlas den till en ännu mer basröst. Jag förvandlas till en snubbe! Så idag på jobbet så ska jag hålla käft så rösten får vila lite, men så svårt när man vill snacka:(
Ska köpa halstabletter så kanske det blir bättre.. mhm!



Fotbollssäsongen började igår!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0