What are you thinking of?

Känner mig grymt seg idag.. Har typ ingen glädje och energi! Den måste hinna komma tillbaka innan fredag annars blir jag c-r-a-z-y junior. Men det tror jag, vi är ju ett glatt och härligt gäng som far, hur skulle man kunna bli på dåligt humör då? Så det löser sig:) Vi har även bestämt lite grann om trippen vilket ändå känns bra. Jag vill ha lite planerat men ändå köra mycket på feeling! Midsommar är destination unknown men på lördag drar vi vidare till Vässan och hänger där till måndag. Skönt att få sova med riktigt tak över huvudet och kanske jag flörtar in mig i sängen med Lina!! Sen blir det som jag skrivit så många gånger förr, p&l! Ojojoj längtar, jamen nanting!! Har skrivit ut min biljett idag, så snart är jag redo!
 
Ikväll blire paradiset en liten sväng, ska packa det sista och sedan ska jag till bredsel och bjuda Jeppan på fika! Undra vad han är sugen på? Ska suprise him rejält!
Imorgon sista arbetsdagen, yeey!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0