11 mars och jag är pöööms..

Hellu alla pömsare!

Söndag idag vilken innebär just det att man äntligen får fara till Vidsel! Ska bli så göttans att vara ledig till torsdag också. Det är nu helgen kan börja!!!
Men kommer nog inte bli så mycket vila som jag har hoppats på, den kommer nämligen gå i inredningens tecken!

Igår när jag slutade jobbet så drog jag på Allstars där pappa och Susanne var och käka middag. Tog tillfället i akt och beställde den suuuupergoda brownie milkshaken! Har ni testat? Om inte, DO IT!!!
Jag och pappa hann en sväng förbi familjen Berg också och se slutet på melodifestivalen, Loreen vann och alla är glada och nöjda?! =)

Lite senare ringer Camilla och Krille, så dom kom till Lule-yo och vi drog till Allstars igen. Efter många om och men så fick jag med mig Camilla på dansgolvet! Vilken resulterade att hon fick en stalker i röd skjorta...
hehehe grryyyyyyymt kul, som maria skulle ha sagt ;)

Imorse klev vi upp tidigt! Gick för första gången på isen här med Krille. Det var ju så fint väder och lite svettigt nästan. Kanske jag till och med fått färg i ansiktet?! Nja, kanske önsketänkande?!
Längtar ännu mer till vecka 16 nu....typiskt.

Ibland vill man vara ute i det fina vädret och inte sitta inne och jobba och bli avis på alla andra... (Bild från förra veckan)


Au Revoir!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0