4 arbetsdagar avklarade av 7 arbetsdagar.

Hahahah.. Jaa, hoppas en del fattar vad jag egentligen menar med min rubrik! Om ni inte gör det, too bad ;)

Har snart avverkat min arbetsdag, slutar 8 och sen byter jag om till träningskläderna och drar direkt till Inpuls! Annars kan det lätt bli så att man stannar i lägenheten och inte tar sig iväg ;)

Och tycker fortfarande att dagarna bara flyyger iväg! Håller ni inte med? Det var ju nyss jag kom till Luleå och snart ska jag hem till Vidsel igen, nämligen på söndag! Såå skönt och bara få komma till lilla byn och sunka ner sig lite;)

Här kommer en riktigt sunkig bild som Mallan la ut!!
En bild säger mer än 120 000 ord..Eller?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0