and i'm a goddamn coward but then again so are you

Sitter på jobbet och har snart lunch.. Undra vad man ska göra för möms. Jag är verkligen superdålig med lunchen måste jag säga. Brukar typ bara ta en shake eller nån macka så är jag nöjd! Skärpning!!

Annars så funderar jag lite inför sommaren! Väntar på svar från alla 120 jobb vi sökt och hoppas innerligt vi får nått! Annars drar vi ändå och gliiider och kanske hittar vi jobb på plats.
Tänk er så gött det kommer bli!

Vill även göra en förändring med mitt hår, tycker bara det är tjockt, hängigt och utväxten blir mer och mer råttfärgad. SNYGGT!!! Men what to do?! Ska iallafall vilja bli lite mer ljushårig, kanske lite mörkare i botten och ännu ljusare nertill? Eller slingor?.-njaa....Och kanske cutta lite, men inte too short?! Tunna ut? Göra lugg? Sne eller rak eller ingen eller.. jaa... inte lätt att vara tjej, okej?!

Och fick nyss veta av Sia att Rihanna kommer till p&l!!! Åååh så grymt det hade varit!!! =)
(För alla som inte känner mig till 100% så är det ju en favvis till mig, helt klart)

Känner på mig att denna dag kommer att ägnas åt att fundera, fundera och fundera!!!!

Nåväl, ha en bra dag allesammans!




hittade en bild på gangstermagg under pdol helgen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0