Äntligen Mars!

Och äntligen är gårdagen över!!
Dagen började bra, for till Luleå, shoppade kläder, fika med Louise och allt gick som smort!
Men såklart när man ska hem och redan sprättat lite dollars så tycker p-lisa att det var dags för magg att betala lite extra nu när hon har fått lön, så vi ger p-böter på 500kr... Suck, trist och jobbigt kan jag tycka. Fast det var ju mitt eget fel, men var borta ca 6-7 min och dom  står där och väntar 5 min.. Så det var bara tacka och ta emot.

Om sannnigen ska fram så brast det för mig, jag började stortjuta!!
Inte för p-bötern men det triggade mig, jag var bara så less! Då blev det bara så och allt som har varit instängt inom mig, skulle äntligen få lämna min hjärna som har varit full! Har bärt på det så länge utan att ens fått chansen att berätta, så igår fick man lätta på hjärtat litegrann.
Det var iallafall grymt skönt att få gråta, var alldelses för längesen och man behöver det!
Egentligen är det inget superallvarligt, men att ibland kan man tänka och bry sig om för mycket på andra och för lite på sig själv.
Man vill alltid ställa upp, hjälpa och vara där, självklart! Men ibland orkar man inte ställa upp till 100%, alltid vara där och bara ägna tid åt alla andra. Man vill ju ha någonting tillbaka och att andra kan ställa upp för en. Det är ju absolut inte så att mina vänner inte gör det. Det gör dom alltid och dom är världens bästa! Man jag måste bara få tänka på sig själv litegrann och själv få chansen att prata om allt mellan himmel och jord någon gång! Så det ska jag börja lite med nu. Därför känner jag att träna har blivit roligt! Jag gör det för min egen skull och känner mig mer pigg, allert och lite mer fit! Självförtroendet ökar ju förmodligen. Men det är ändå så att jag inte nu kommer bli en egoist, då får ni säga till på direkten! Det är absolut inget jag strävar efter och hoppas inte ni andra gör det heller.

Pjuh!
Men idag är det en ny dag, nya tag!
Är ju ledig till på lördag, så ska nog upp till kåbban ihelgen, fuuun!!
Va händer idag då?
Ska iallafall vänta till 5 då Jeppan kommer hem så ska vi ta en runda med längdskidorna.
Det är premiäråk och hoppas att jag vinner. Hehehe!!!


Ha en bra dag allesammans, för det ska jag ha!!





Kommentarer
Pluttis

Puss på dej! Du är god hjärtat Maggie! <3

2012-03-01 @ 21:25:48
URL: http://ninjacamillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0