Dansa pausa dansa pausa

Hejhopp!!
Sitter på jobbet nu och dricker lite water (har inte lärt mig att gilla kaffe än, okej?!)så jag ska bli pigg, är huuur trött som hellst!!

Det var ett tag sen man skrev men det har varit fullt upp hela förra veckan, har typ gjort 120 saker att jag knappt minns alla.. Hehe!

Men iallafall så i måndags hade vi en tjejmiddag hos mig med massa god mat och bra sällskap, superlängesen vi alla tjejer hängde!
Sen på tisdag for jag, johanna och blademotherfucker till storheden och Ikea bland annat för att hitta massa saker till robbans hus som vi har fått inreda! Fyndade en massa fint! Vart en heldag med shoppning och väl hemma var det bara att börja fixa och trixa.
Onsdagen fortsatte jag och johanna hela dagen med att få i ordning allt, vi hade ju en deadline till helgen då det skulle vara inflyttningsfest, både på fredag och lördag:)

Torsdagen blev det jobb på kultan och fredag så hämtade vi Louise i älvsbyn som fick följa med hem till Vidsel igen, sen började vi klööök!!
Kvällen bestod av mycket folk, skratt, dans och alkohol! Vi var ena riktiga krigare och höll i till 4, sen slockna vi.
På morgonen städade vi och drog ner på älven. Det är så skönt när det är så bra väder, varmt och skönt! Dock så började det regna så vi for därifrån. Kring 3 var det dags att fara till luleyo och jobba på minus30 festivalen, älskar sånna tillställningar och när det är mycket folk. =)

Kring halv 1 fick jag sluta och tog med mig Louise igen och vi burnade till paradiset, när vi väl kom fram till robban så var det mycket folk kvar! Så fick även lördag skaka göten, speciellt till låten dansa pausa. Det är typ den bästa partylåten nu;)
Även fast man var nykter så kändes det som man var bakis, hur kommer det sig?! Jag och grabbsen drog iallafall till muskus och fiska lite, men inte fick man sig en firre.. Ska köpa ett sjuhelvetesbra spö så jag kan dominera nästa gång =)
Har iallafall inte fått så mycket sömn denna helg, men de har varit så sjukt kul!

Och måste bara avsluta med att det är tur att man har världens bästa och roligaste vänner, ni gjorde helgen pomplett och ni är heeeelt okeyokey!!:)

Mysgrabbar igår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0