eeh okeyokey

OKEY!! Tisdag idag och snart signar man ut!
Hade världens gulligaste gubbe som pratade med mig i ungefär 45 minuter nonstop!
Fick veta om hela hans livshistoria, alla resor han varit med om och han var jättetrevlig! Gillar såna människor när man bara får snacka av sig lite!!

Har även Marutten och Lina på besök sen igår, så hoppas dom är schyssta med mig och har börjat med middagen då jag kommer hem. Det vore lyx!!;)

Igår for vi + malin i vart fall och såg bio, blev Hugo Cabret i 3D. Och dom glasögonen är ju så fulaa!! Var ju typ det roligaste med hela biobesöket! Filmen var väl måttligt till halv bra, ni vet en sån där barnfilm där slutade gott och lyckligt, så fint!! hehe..

Efter movien så drog vi hem till mig och bestämde lite om vad som sker denna helg.. Då vart det klart, he är spik - Nämligen luleyoo, gurero och liggsuparfest! Kommer bli sooo goood!! Såg nyss att Blade hade gjort ett evenemang om kvällen! Okey okey längtar redan tills på fredag! :)

En superduper gammal bild från förra gångens liggsuparfest!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0