I know you've been hurt by someone else

Klockan är 9 och det är dags för Maggs nyheter!

Workade igår till ca halv 8, sen var Özz Nûjen på kultan och gjorde sin grej! Eftersom jag inte hade så mycket planerat på min fredagkväll så gick jag och kikade på han. Har inte sett han sådär super mycket förr, litegrann på tv men inget mer. Må ju säga att han var riktigt bra, han blandade både skämt och tråkigheter som han varit med om!
Sen var ju jocke, grönlund, nicke med flera där och såg, så efter föreställningen så drog vi på max och käkade!!!
När jag kom hem var klockan 10, slocknade vid 11!

Jag har ju även börjat känna mig som en gammaltant nu för tiden. Jag somnar typ senast 11, har gjort det hela veckan och är verkligen död vid den tiden. Sen går jag upp mellan 7 och 8 varje dag, (och utan väckare!!) drar på gymet och sen mot jobbet som jag börjar runt 10! Man hinner faktiskt göra så mycket mer på dagarna..
Förr kunde man ju vara vaken halv natten och sova så länge man bara kunde. Nu är det ändring på det. Kanske därför jag vaknade 8 idag fast börjar kvart i 11.

Undra vad denna lördag har mer att erbjuda! Jobbar till 7 och sen då?! Om någon ska till Lule-yo ikväll så slå en pling vettja!


Sen märker jag nu att det ändå jag skriver om är äta, sova, jobba och träna.. Men tyvärr så har denna vecka inte vart mer händelserik än så! Det blir så ibland när man hänger in the Big City! Men nästa vecka när jag är ledig så kommer det hända en massa roligheter.
Can't wait!!!! :)

Nej, dags att he sig ut!
Ha en scchhöööön lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0