Och så söndag..

Veckorna bara rinner iväg och nu är det söndag igen.

Helgen spenderades som sagt i Kåbdalis.
Åkte upp redan torsdagen och åt middag på restaurangen med Maria, John, Kalle, Lina och Johanna.
Efter att vi blivit mätta drog vi till husvagnet och spelade gin, fast det blev mer surr än spel ;)
Fredagen steg vi upp tidigt för att åka skidor! Åkte hela dagen och kring 1-2 tiden så gjorde vi en grillgrop och drack yle, cider  och minttu med choklad, det är ju fööör gott.. Ville bara dricka 120 koppar med det! hehe..
Vi satt iallafall där läänge och väl, grabbarna grus kom även och joinade oss! Så det var en härlig fredag, solsken, drinkx, musik och såklart Kalle som ska göra trix! Like back in the days!

Efter skidåkningen drog vi oss till bastun och satt där ett tag! Lite fix&trix sen var vi redo för fiestaaaa!
Kom mycket kändis folk och det var riktigt kul!
Vaknade runt halv 9 och kring 10 burnade jag hem till Vidsel.. Sen vidare mot jöbb i Luleå. Var publikvärd och det var superduper längesen, ja typ 100 år sen som jag jobbade som det, så tyckte det var dags!!
Tänkte sen att jag kanske skulle vara hemma och bara chilla när jag kom hem till Viddan igen..Ack så fel! Drog upp till bredsel och agerade chaffis till mina friends istället =) Så lite lugnt blev det då iaf!



Bilder från Kåbbiiieeee!!

....Och äntligen är ju Marutten hemma på svensk mark!! Jag är en lycklig cheej!



Nu har jag precis varit på en löparrunda, vart vidsel runt. Tror den är på 5 km och det gick otroligt bra, trodde innan jag for att jag skulle stanna nångång, men icket!
Så hade nästan kunnat springa ett vart till....eller....hehe nä var typ död då jag kom hem!

Undrar vad som kommer hända ikvällee??
Jag hoppas då Lina och Jojjie kommer så vi 3 kan hänngaaaaa! Har typ gått en vecka om it mer sen vi tre hängde och tycker att det vore skööjjj!!! Saknar ju mina kos-brudar :(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0