Slutet på veckan

Söndag är här och ingen är gladare än jag. Eller??
Jag måste ju säga att jag älskar söndagar! Gör inte ni?! Har inte alls någon ångest över att det är sista dagen på veckan och helgen är slut. Kan ju kanske bero på att idag är sista arbetsdagen och jobbar inte förens på torsdag!! Så imorgon kan "min helg" börja. Jag ska göra såååå lite som möjligt, typ inte ens lyfta ett finger, bara ligga i soffan och dööö. Det ska bli gryyyymt skönt.

I fredags blev kvällen precis som jag önskat, dvs helgrym! Gurero lyckades med sina fester än en gång! Bästa sällskapet, kung musik, dansa pausa på bordet och teliabrillorna var på! Har fått mina alldeles egna brillor så nu är jag tjejen som representerar telia! Nöjd tjej om ni frågar mig..heheee

Var ju planerat igår att vi skulle klök litegrann. Men efter arbetet fanns inga krafter till det. Vi drog och käkade och gick till hemmakväll. Vidare mot gurero och se puss in boots, ni vet den där mästerkatten i stövlarna från shrek! En perfekt lördagkväll med andra ord.

Slänger in en bild på 3 snygga tjejer som carran tog ihelgen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0