Summer in luleyo!

Som tidigare så var det ju bestämt att maggjolina skulle dra utomlands i sommar, skaka göten och tjäna lite parra!
Men igår fick jag erbjudande att vikariera heeela sommaren här i Sverige och på kultan! Så från och med maj och till juli - augusti. =)

Gårdagen ägnades åt många tankar, alldeles för många... 
Vi har ju planerat länge det med utlandet och jag har sparat en massa parra inför detta och så kommer detta fina erbjudande! Man kan inte säga nej till det. Det enda var ju att jag hade ju planerat att hyra ut lägenheten i sommar i 2ahand, ev kanske säga upp den. Sen var tankarna senare att kanske flytta till älvsbyn eller ta en annan lägenhet här i Luleå? Att bo i stan eller utanför? Dela med någon eller vara själv?. Skulle jag pendla eller inte?! 

Dom där tankarna rullade på och jag kom fram till så mycket som att lägenheten blir kvar hela sommaren iallafall. Sen får man se vart man hamnar! Vill ju hitta ett ställa som jag kan kalla "hem". Det är inte min lägenhet i nuläget. Varje tillfälle jag får så åker jag hem till paradiset..VIDSEL! 

Men jag tackade ja till erbjudandet och i sommar så det blir här jag kommer skaka göten och jag är lulebo for real! Så ni får se till att komma och hänga här så ofta ni kan!
Nu i efterhand känns det bra, ska tjäna ännu mer pengar och i augusti kanske trion drar iväg en sväng utomlands då istället=) Eller kanske att man jobbar stenhårt till januari och drar en månad far far away??
Vem vet?!

Men nu tar vi dagen som den kommer! Och imorgon blir en heeelt amazing kväll, det känner jag på mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0