blä blä blä

Vilken dag! Detta har inte varit en 120 % magg dag, he kan jag tala om för er!
Ingenting har gått som jag vill gällande min kropp! Idag har den nämligen tagit in allt dåligt and it's not niiice!
Förkyld, varm&kall hela tiden, ont i huvve och thefunweek! Ingen bra kombo och inget att rekomendera! Den ville vara hängig och jävlig idag. Kände då att jag behövde min mamma! Hänga & slänga, bara vaaaa! Jag är även sjukt sällskapsjuk idag så munnen lär ju gå på max när jag kommer hem. ( att snacka kan man göra oavsett hur man mår)
Så jag skickade lite crybaby-sms till min mor som skulle känna medlidande, vilket hon gjorde! KUNG

 Jag- idag är en mammadag, kom hit! Jag är jättetrött, börjar bli förkyld, ont i huvudet, thefunweek och jag känner mig jävligt blä bara! Pyssla om mig!
 ...fick inget svar så skickade ett till kröjm sms....
Jag- Måste jag fortsätta för att du ska svara? :) Jag fryser och svettas, läppen hänger och har inget go!
Du får 120 kr om du kommer:D
Mam-
Kom hem till mamma:D
Jag- Slutar så jag kan ta 8a bussen, på byn 9. Börjar 10 imorgon så tar 8 bussen tillbaka. Men det är fan värt det!:)
Mam-
Kom kom mamma betalar! 8-)
Jag- Love till dig <3
Mam-
Mamma är bäst <3


..Ja mammor, dom är förjävla bra!
Längtar till hösten då vi kommer vara varandra betydligt närmare!!!!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0