efter regn kommer solsken eller så haglar det

heeeey alla glada!

Vad pysslar ni med?? Jobba? Ledig? Sola? Eller som Adde och Charlie skulle göra när jag pratade med Adde, åka vattenskidor! Dom är ju inte kloka;)

Igår var jag på min promenad, trodde det skulle vara jobbigt utan mina hörlurar med gick som smort! Ett tag. När jag hade gått halvvägs kollade jag upp mot skyn och såg att det blev mörkt. Började vända om och tänkte "gå fortare än ovädret" men känner sedan hur regn och hagel kommer närmare.. och tillsist var man nerhaglad till marken. KUL!!!

Sen vart det häng med Lina och Malin, dom var pöms och säkerligen haangover efter deras sista fest i Kåbbie. Så vi såg film och jag käka glass. Jo det gick ju jättebra med att vara nyttig! Eller hur..Skärpning!:)

Nu ska jag få lära mig massa nya saker! tjingtjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0