Fredag och äntligen helg

Igår var en knepig dag, ojojoj! Från toppen till botten och tror jag är sjuk. Innan jag gittade från jobbet så jag var blå om naglarna och mina läppar var lila, precis som dom brukade vara när jag var liten och frös. Iskall gick jag hem, tog en lååång dusch och blev varm. Sen blev jag ju förstås kall när jag klev ut. FAIL! Sen morgonrocken på under täcket, pömsade och vaknade i svett och dräggel... mm möms! Sen hade jag käkat en bananaskids och den pjukade jag upp, men det var nog den godaste pjuken på länge! Kan nästan rekomendera den!!! HAHA äääh fyfan.
Så det var min kröjmdag!!

Ikväll drar de flesta till Umeå på yran! Fan ha så kul! :D Jag kommer hänga i paradise, Vidsel! Imorgon om jag är bättre blir det nog ut på en promenad med Sandra. Lika kul varje gång att gänga med den bruden!:)

Nåväl, låt klockan bli 5 så jag får åkaaa heeeeeem nån gång!


XOXO Maggigirl!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0