Hundratjuggi kilo

Nu är man brun, ja kanske till och med brunare än Wiz Khalifa?! Vad tror ni?

Har nyss proppat i mig en avokado, blir bara godare och godare tycker jag;) Man blir vad man äter sägs det ju, kanske man blir grön inuti och svart och skrynklig utanpå snart då..yey

Imorgon är jag i vart fall ledig!!! Vad ska man hitta på? Hade tänkt dra en stooooor rensning här i läggan och kasta all skit som man äger. Sen måste jag köpa en kameraöverföringssladd, så jag får ladda upp lite bilder!

Annars så ska jag köpa ett nytt gymkort, denna gång blir det på fitness 24/7. Dom tar 200:- i månaden och det är ju som hittat! Och då får man träna precis vilken tid man vill samt att dom har tjejgym. Perfo perfo!

Bäst att börja sätta igång och kämpa så man inte får ändra namn på bloggis,
 då skulle den heta 120 KG MAGGGGG!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0