Killlarrr.... vad vore vi utan dom?

Tänkte skriva ett litet inlägg om grabbarna, alla fina pöjkar som man hänger med!
Dom är jävlat bäst!!! Det är aldrig så quistat, vill alltid hitta på saker, kan fixa allt och blir framförallt ALDRIG sur för en liten grej. Alltid på bra humör och ställer upp! Ja fyfan vad bra dom är, man kan ju snacka om allt med dom:)

Förstår inte hur dom står ut med en dryg liten tjej som jag?! Har verkligen tänkt på det. Jag har ju fler kill-kompisar än tjej-kompisar. Vad hände där?! Jag kommer nog mer överens med killar än tjejer. Bro's before hoes! Hehe eller nå:)
Nej jag har ju även världens bästa tjejkompisar med, men det vet ni redan:))

Här är några av mina bro's!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0