måndagsbarn

tjenatjena!!

Helgen är över och back in business. Denna helg har varit rolig, tråkig, konstig, seriös, oseriös, pigg, trött, mätt, hungrig. Ja lite av allt möjligt!!

Fredagkväll började med att Louise följde med till älvsbyn, alltid kul när hon kommer:) Vi drog till Persson där det var fest för fulla muggar. Festen tog slut och vi letade efterfest...Det vart hos mig iaf och vi somnade 5 st i min säng. Trångt och varmt, precis som det ska va!
Lördag hängde vi ute hemma och sen till solheden! Hängde ett tag och vi tjejer drog vidare hem, pn, fix&trix, vin och snack med mammie.:) Efter vi alla 4 snackat föör mycket tyckte vi det var dags att dra vidare mot Persson. Tyckte medelåldern var alldeles för låg och vi letade vidare efter nån annan fest. Kanske man har blivit för gammal och grå?! think so....
Drog iallafall vidare på byn och sen for vi hem till mig i vanlig ordning och pöms!!!
Söndag vart det solheden och paintball :) Har två fina blåmärken på min arm men kul var det! Sen gjorde jag, jojjie och jonas finmiddag med oxfile och sallad, sen slängde vi ihop snickerskaka :D
Movietime och vi hade genre crybaby. Först a walk to remember och sen the secret life of bees. Den sistnämnda hade jag inte sett förr och vi alla grinade. Ni måste se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0