My shadow, my shadow, I know you’re close

Är alone i pittiga lägenheten och har haft en lite små knepig dag. Hoppas på bättre imorgon! För nu ska det ske saker ska ni veta.. Fast inte än. Håll ut, för det ska jag göra! hehehe älskar att göra folk nyfikna!

Tänkte ta min bleka kropp till solariumet iallafall.. Hade ju hellre velat dra utomlands och sola for real! Men det blir efter sommaren! Då har man nått att längta till:)

Har även snackat med världens bästa vän och framför allt världens bästa mammi! Lööve till henne och för att hon gillar att snacka, för det gör jag med.. Och hon vänder allting till så bra fastän jag blir less henne ibland, men det vet hon;) Skulle kunna skriva 120 saker om henne men då skulle ni bli utttråkade!!


dags att förvandlas från att vara whiteee till att bli niggah!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0