pjöö kvinnan

Igår hade jag Jojjie på besök!! Alltid lika kul när hon bara dyker upp sådär:) Hon har köpt en ny bil! Vi ska pimpa den riktigt tjejig och kommer köra raggen heeela natten!

Vi har även bestämt att nu är det färdighaft med allt som inte är bra för kroppen!(förutom party heheh) Nu är det workout som gäller och igår gick vi gülzarundan och idag har jag varit ute på en löptur i detta vårväder och körde ett magpass! Helvete kan pjööt inte bara försvinna på en träning. Gu så smidigt det skulle vara!!
Nä utan man måste hålla på att träna som en geud bara för att man ska se liiiite resultat.
Men nu är jag taggad iaf! (Vet att jag har skrivit det 75 gånger men nuuuuuuu är det dags!)



black and white black and white



Kommentarer
Looollloooo

Daaamn va fin bild på dig!!!!

2012-05-16 @ 16:00:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0