pömsiga tjejen

Trött tjej som skriver!!!
Helgen har verkligen satt sina spår. Igår var jag helt slut när jag kom hem och tänkte dra en pn, men det blev surr med Lina som åkte till Västerås :( och sen snackade jag och Adam om vad vi ska hitta till helgen!:) So what to do?! Dem flesta ska på Patrik och Elinas bröllop! Så mysigt! Hoppas dom får en helt perfekt dag:)
Sen kring halv 10 så vart jag pigg och drog på gymmet, körde ben och det känns idag. Jotjenna!!!

Imorse började jag 8 och vaknade 10 i!!! Fick typ panik och stressade som en maniac men kom ändå i tid:) Keep up the good work magg!
Tur det är nära till jobbet! Tänker tillbaka när vi gick i Vidsel, jag kunde vakna 5 över 8 (Började kvart över) och ringde till pappa helt förtvivlad över att jag försovit mig. Men han sa bara klä på dig och borsta tänderna och gå dit, och precis när man var på skolparkeringen så ringde det in och man hann ändå! Hahaha
Har alltid varit så kinkig över sånt med försovningar, alltså blir helt stressad och får lite smått panik. Men det är väl bara positivt än att man inte bryr sig och chillar lite extra länge?! Tur det inte händer ofta, då hade min brain varit kaaaaoos;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0