Valborg!

Ja nu är firandet slut!!
Har varit fullt upp sen i fredags.
Drar en liten sammanfattning:

Fre-Chillardagen samt planering av p&l!!!!!
Lör-Fest med stort F, hängde först hos Robban sen drog vi till Kåbdalis för sista gången för säsongen och gillade shots allt för mycket..
Sön- Haangover, fest hos Jens, var nykter och vi hade en magisk bilfest!
Mån- Dagen!!!! Cykelfest, brännboll, drinkar, förfest, hotellet, efterfest!

Så det gemensamma orden för dessa dagar är f-e-s-t!!
Har varit grymt kul och bara ladda om inför nästa valborg!

Nästa helg kommer dock gå i ett helt annat tecken, no alcohol för fröken och ska ta ikapp min träning när jag blivit frisk. Orkar inte vara förkyld nå mer.. Sen ska jag börja mitt nya liv! Denna gång ska det vara snack och MYCKET verkstad banne mig!!


...Sen har jag börjar planera min framtid lite grann och de börjar se ljust ut! Ska komma med lite information inom kort! Men det kommer bli så bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0