Actionplooog

Goddagens goddagens!
 
Hoppas alla har en bra helg, vad har alla gjort?!

Jag drog till plogen och måste tyvärr säga att det blev inte så rockigt som jag hade tänkt.. Men det var nog för att jag mitt i det hela inte var så taggad trots allt. Jag kom dit iallafall kring 3 och då drog det igång! Förpartajjadehos Elin som varit snäll och lät oss vara där och härja!
Men det var himla kul att träffa alla gamla goa vänner. Och mattan sundström, lillpinglan!!
 
Hangover dagen spenderades i Vidsel, paradiset.
Drog till Rogge och där var alla och hängde i garaget, as usual!:-)
Det var mycket flabb och flubb alltså, vet inte vad det var med mig den dägen. Kanske var för att jag fick träffa mina loverboys!
Sen drog vi på mission, kuljul! Lite milkshake, chips&dipp samt Solsidan och Johan Falk fick även vara med denna dag. Och med Falken så kommer ju även Joel Kinnaman in i tvrutan. sexymama hehe.
 
Men idag.....hojja vilken dag! Jag är så trött att jag vet knappt mitt namn! Idag är en lång dag att se framför sig. Är hemma kring 9 ikväll.
 
Snodde lite bilder från helgen från inst, de festa har nog redan sett dom ;-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0