day 2

Hello!
 
Igår fick jag soffan, wiehoo! Trist att det saknades skruv saker.. Men det är fixat så ikväll kommer pappa och skruvar, så snart är den klar! Den är så snygg så snygg. Är helt inlööööve fast den bara var i delar.
 
Mamma fyller 49 idag och jag har köpt blommor som hon fick på jöbbet samt så ska hon få örhängen som hon kan ha på företagsgalan som är snart. Hon pimpar ju sällan till sig då jag tyckte att nu jävlar! Bling bling blir hon! Sen kanske jag får låna dom någon gång? Hehe....Don't think so!!;)
 
Det där med cambridge då:
Kvällen igår gick super, jag hade nästan glömt bort att ta den sista. Direkt efter jobbet så drog vi på storheden samt bära in soffan som tydligen var tung, vad vet jag?! Jag kollade mest på hehe ;)  
Tiden bara sprnag iväg så tog den sista innan läggdags, man vill verkligen inte missa att ta en, utan noggrant ta alla 3!
 
Idag har det också gått bra, jag har tagit 2 redan och vart på toa 120 gånger!
Känner mig fan SMAL! eller vattnig kanske?!
Det är bra när man jobbar hela dagarna, man hittar inte ursäkter till att äta och gå och köpa nått gött!
Jag kommer ju hem 9 ikväll så då lär man ju inte hinna så mycket. Förutom att fixa soffan samt fira mamma! Hoppas hon inte bunkrat upp med fika. Då går jag och döööör...Eller lägger mig och pöms :)
 
Kände att magen ville ha mat, mat, mat, mat och det luktar en massa vitlök här på kultan, restauragen lagar mat för fullt! Jag sniffar in lukten och blev mätt. That's it! mätt mätt mätt...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0