Day 3

Tredje dagen är här och fan vad glad jag känner mig!
Började tidigt idag och trodde jag skulle vara som en zombie, men det är helt tvärtom!
Måste bara säga att det här är precis rätt tid att köra cambridge! Jag är inte rastlös en sekund. Jobbet rullar på, jag åker buss och drar till läggan direkt och fixar. Mitt i allt är klockan 10 och jag är slut som artist. Hinner knappt tänka på mat..Bara ibland;)
Men man får tänka ny dag, samma tag!
 
Miamaria ringde nyss, åh så härligt att höra kvinnans röst! Ikväll ska jag hänga med henne, som jag längtat!
Så det blir att fara till vidsel ikväll, dom ska dricka vin och jag ska kolla på!
 
Jag och pappa skruvade ihop soffan igår, så fin det blev och schöön! :) Sen när vi satte oss så såg min tv förjävla liten ut. Men jag har inte råd att köpa en större nu! Det får bli ett annat projekt. På tal om tv, alltså jag har inte sett tv på länge. Okej i tisdags såg vi lite hollywoodfruar, men inte sådär en helkväll med tv-tittande. Grymt skönt, det är så mycket roligare att hitta på nåt!
 
Back to work!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0