Day 6

Måste ge både mig och Fanny en klapp på axeln! Trodde verkligen inte att det skulle gå såhär bra. Helgen klarade vi galant och visst har man varit sugen. Men jag känner att eftersom man inte får äta mat, är det det jag är sugen på. Inte godis, fika och slabb. Utan nu är det mat, en riktig köttbit längtar jag efter samt en god sallad. Advokado, fetaost, ruccola och lööök! mömsmöms skulle det vara!
 
Det roligaste är att vi inte har vägt oss, för då tror jag att man blir antingen besviken eller nöjd ena dagen, men inte andra. Utan man måste se allt i sin helhet.
 
Idag har jag tänkt fara på gymmet efter jobbet. Se hur mycket man klarar att träna med bara shakes som näring, jag har ju absolut inte tänkt ta ut mig 120%. Men en liten jogging tur samt magövningar skulle inte sitta fel!!
 
Jag trodde även att jag skulle vara en bitterfitta ihelgen, man brukar bli det efter 4-5 dagar. Men må säga att jag känner inte av det, visst har man varit grinig men det kan man ju vara fastän man inte kör detta.
 
Det skillnader jag känner är magen, den nedre delen där allt flärre hänger och slänger är lite mindre, WIHO! Som jag önskat! Fast det är mycket kvar som ska bort.
Eftersom det går så bra funderar jag på om man ska köra renkur i 10 dagar. Att på lördag man börjar äta 100g protein. Jag ska snacka med mamma som är min coach vad hon säger.
 
 
 
Så trist när jag inte har några bilder, men hoppas det är kul att läsa ändå. Ni får väl använda eran fantasi (typ som att jag ser ut som värsta modellen nu. SLIMFIT)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0