day one

Kan väl börja med att berätta att jag drömde om detta i natt. Och kan ni gissa vad jag gjorde?
Jo jag fuskade, jag fuskade så mycket att jag blev dubbelt så stor! Var nog bra att jag drömde det för då vart det en liten varning om att man icckkeee skall fuska. Och det tänker jag inte heller!!
 
Halva dagen har i vart fall gått och det har gått riktigt bra!
Jag tog en till frulle kring halv 8 och sen en på min lunch, klockan 1. Alltså 1kvar..
Jag kände att jag började bli hungrig kring 12 men drack vatten så det gick över, efter jag tog shaken som var klockan 1 så vart jag mätt. Det är verkligen mättande måste jag säga.

Jag var trött och lite smått schliten imorse men känner mig betydligt piggare. Kan ju vara för att jag ska hämta min soffa idag och i'm so happy so happy!!!:)
 
Tror jag kommer klara denna dag galant, bara man hittar på saker och inte sitter still och blir rastlös, då brukar jag alltid bli sugen på mat! Kom igen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0