Emotional day

Fredag.. Ja vad ska vi säga om dig idag? Mycket känslor från alla håll och kanter. Det har varit en händelserik dag, mjodåmjodå. Ibland behöver man dagar då man släppar alla spärrar, det gjorde jag idag. Men usch så skönt det var!!Har insett att man ändå är jävligt stark, en klapp på axeln från mig själv..
 
Snart slutar jag dag 1 på min jobbhelg, ska ta bussen till Piteå, Sara har födelsedagsfest och sen blir det krogen, nykter:) Jag tror det kan bli jädra sköj ikväll! Typ tjejfest som sen förhoppningsvis goes crazy på dansgolvet. Hade jag själv varit drunk hade jag käka körv på golvet, bara så ni vet!!
 Det enda jag ska dricka är mint/choklad shake! Mömsmöms, det är fredagsmys det! 
 
Nu ska ja gåååå!!! Tjing tjong ha en bra fredag!!!:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0