gårdagen

Godmorgon alla hangover people! Så gryyyyymt schönt att vakna pigg och välmående. Tack till mig själv som emotstod alkoholen igår!
 
Som det flesta såg på fejjan så var jag lite smått less. Men jag förstår verkligen inte folk som bara ska gnälla och vara sura. Det hjälper verkligen inte. Speciellt inte en fredag, då ska man vara på bra humör!! Hade några kunder igår som inte kan ha fått en bra start på helgen alltså. Sen är man ju inte wonderwoman, jag kan inte fixa allt. That's it! Sen när man vet att man har gjort allt man kan för att hjälpa och har ingen mer information så vill man att dom ska vara förstående och inse att inget kommer hinna ändras innan helgen börjar. Utan på måndag är det nya tag och då har vi mer info. Men efter att ja förklarat samma sak 4 gånger om så vart dom då nöjda.. Tur var väl det
 
Kom hem igår och skulle först till plogen. Men he blev it! Tänkte då att jag skulle dunka i mig lite vin här på byn. Men det vart inte heller, jag for på festen men nykter :)
 
Fick även ett först okänt paket som jag skulle hämta på Ica. Var sjukt nyfiken eftersom jag visste att jag inte hade beställt något. När jag kliver in på Ica så ser jag att paketet är inslaget med presentpapper. ÅH EN PRESENT! Men från vem?! Så fort jag ser ett brev med mitt namn på vet jag vem som har skickat.. Fina fina Jojjie med göten! Oj så glad jag blev och när jag läste brevet så rann mina tårar. Fy vad jag saknar den kvinnan alltså!! Inte nog med det, jag öppnar själva paketet och där är en målad bild på mig!! För er som inte vet så är johanna superduktig på att måla, så himla likt. Ja då var jag tvungen att he på vindrutetorkarna på mina egna ögon. Var tvungen att samla mig lite innan jag drog till Bergman på party.
 
Idag blir det däremot arjeplog! Wiiho! Idag är jag taggad, det var jag inte igår. Gick och la mig halv 11 så lika bra att jag inte for!
 
Så ikväll blir det dingdingding och saknar mina friends som är därborta!
 
Nog för mig denna gång, lär ju skriva hur helgen vart i övrigt senare!
peace out maan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0