Helgen

Vilken dålig uppdatering jag har haft! Men det har varit full rulle fastän man varit sober. Men oj så skön denna helg har varit. En liten uppdate ska ni få!
 
Fredags drog jag till till Vidsel och hängde med mina lovers from the block! Maria och John har kommit hem över helgen så kul att se deras face! Även träffat Cammeplutten som jag inte sett på år och dar! Kvällen slutade med skjuts till Raimos där som hann dricka en öl innan dom stängade. Jag och Lina for sen och pöööms, härligt med sovsällskap!
 
Lördagen blev det IKEA med Skrotis! Vi for tidigt men det är hur mycket folk som helst. Vi tog först dom tunga sakerna eftersom vi visste vad vi skulle ha. Gick ut med dom i bilen sen gick vi en andra runda och kollade efter småsaker.
Det vart mycket fynd och mycket som skulle skruvas ihop!
På kvällen blev det promenad och film med systrarna Granström. En väldigt lugn och trevlig lördagskväll, det kändes inte ens som att det var lördag. Utan typ tisdag..
 
Söndagen spenderade jag med barry, längesen man såg snubben så det var kul! Lite häng och släng, ragg och sen käkade han på ÄP, kan lova att jag var sugen. Magen sa ja, men huvudet nej. Ett vattenglas styrde upp min hunger istället!
 
Sedan kom Sandra och hjälpte mig att skruva ihop mina möbler, tusen tusen tack för hjälpen! Det blev såå mycket roligare =) Pappa kom även senare och hjälpte till! Så soffbord, malmbyrå och skobyrå är klara! Vardagsrummet börjar bli rätt finito! Nu ska vi bara skruva upp alla saker, tror det blir på tisdag när Ingo kommer hem från fjälls. När han gör det går det undan. Så är allting bara klart så borde det mesta vara uppskruvat och kan jag äntligen börja bo där! Mamma erbjöd sig att sova första natten med mig, det känns mys! Då kan vi ha en liten myskväll med the och grejer!
 
Nu är det ny arbetsvecka och jag är ledig på torsdag!
Ska iväg till jysk efter jöbbet idag och hämta nå skruvar som fattades till min hylla som jag ska ha på toan, kanske man fyndar lite mer saker? Jag är lite shoppinggalen :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0