Men herre min skapare!

Oj, tiden går fort! Och endast 3 timmar kvar, yeey!
Fast än det är 3 hours left så tror jag dom kommer vara dom jobbigaste på länge. Mitt psyke kommer att kraascha. Det är nämligen så att vi har ett performance i huset.
Ni som inte vet vad det, får en förklaring nedan:

Performance (även performancekonst eller Performance art) är inom konsten en form av "levande konst". Tre faktorer utmärker en performance:

  1. Den uppförs "live".
  2. Den äger rum inför åskådare och emellanåt medverkar representanter för andra konstarter.
  3. Den som uppträder är lika med konstnären.

Deras performance idag handlar om att dom ska vara i en hage och leka får. HAHAHAH Jag dör! Det är alltså människor som klätt ut sig med får kläder och låtsas beta. Inte nog med det, nu ska dom spela SAMMA låt i 3 timmar. Kan ni förstå? SAMMA JÄVLA LÅT!!!
Vi i repan kommer garanterat ha denna låt i huvudet resten av året. puuh!!

Nu säger Monki att vi ska köpa fika för att bedöva musiken, det låter som ett bra förslag!
Men nu ska jag inte vara sån, vissa performance kan ju vara bra. Men ibland inte. Idag var det bara fel.fel.fel.fel.

 

Tack för mig bloggen, hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0