mina ögon blänker

Alltså antingen är jag pömsigast ever, tårkanalerna är fulla med tårar eller så är jag bara retard.
Men sen imorse så är mina ögon typ vattenfyllda och jag vet ej varför. Kanske måste jag gråta en skvätt för att tömma tårkanalerna? I wonder....
 
Har varit på lunch med Louise, det blev suuuushhiie! Minns när vi gick gymnasiet och jag höll på att kräkas när jag åt det. Nu är det riktigt möms, bästa var avokado på ris.(Vet inte vad dom kallar det) Men verkligen gött mos, avokado rules, hell yeeeaahhh!!!
 
Nu ska jag sluta vara mongo och försöka återfå min kraft tillbaka, jag är nämligen kraftlös idag.
och trött, sjuuukt trött.
 
Kan ju även meddela er att idag, ska jag slabba som aldrig förr eftersom imörrn börjar "the new life".
Wish me good luck mates!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0