Mycket på gång!

Hej&hå! Hoppas ni alla har en bra vecka. För min del är det rätt stressigt och mycket nytt har hänt.
 
Lägenheten är nu min, det står mitt namn på dörren och betalat första räkningen. Älskar att den är billigare än min förra och då är den nästan dubbelt så stor! Men igår så började jag och mamma att packa in saker i garderob och skåp, jag är så happy att man har fullt med garderober!
 
Idag har jag och 3 till från Kulturförvaltningen varit på möte med alla andra förvaltningar inom Luleå kommun.
Vi har spånat och diskuterat hur Luleå Kommun ska förbättras och utvecklas. Samt hur Luleå Kommun blir ett varumärke. Sen i slutet av året så ska detta vara framställt och klart. Känns som konstigt att jag, en liten plutt, har en liten talan om det! Cooolt...eller nå!
 
Sen är det mycket bokningar av garderobsarbete här på jobbet, tur jag har repafritt idag så jag hinner göra bort en massa. För ibland så hinner man helt enkelt inte..
 
Nej, mycket ska hinnas göra innan man får helg. Idag efter jobbet ska jag packa upp ännu mer. På söndag ska sängen flyttas :)) Sen hoppas jag att man soffa kömmmer snart!

Och sen sista grejen, är ute efter lite finare glas att dricka ur. Men hittar nada! Luleås utbud av inredningsbutiker suuuger.punkt.
Får kika på internet och se om dom har. Kanske en tripp till Piteå någon dag nästa vecka.
 
Nä, back to work, nu har jag fått skriva lite skit idag med!
 
 
Ha det götttt!
 


Kommentarer
Sara

Angående fina glas. Gå på loppis. Det är en stor loppis den 13:e på arcus. Där kan man fynda. jag själv fyndade i sommar fyra superfina rödvinsglas :)

2012-10-03 @ 17:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0