Shake my Cambridge!

Då var det dags, dagen är här och nu kör vi!
Jag, Fanny och Skrotis börjar på shakes idag, cambridge! Eftersom det är mamsen som säljer detta så har jag redan provat alla dessa smaker som finns och måste säga att jag tycker dom är så goda! Speciellt mintchokladen. möms!
Vi kommer att köra på renkur i en vecka, vilket innebär att man dricker 3 shakes samt 3 liter vatten/dag. Så många toabesök kommer det att bli! Det känns bra att få rensa kroppen samt att testa detta på riktigt. Att äntligen få se någon skillnad. För det hoppas jag verkligen. Igår vägde vi oss, samt mätte oss runt armar, lår, under/över bröst samt göten. Så på en vecka ska jag mäta mig och väga mig och förhoppningsvis så är jag lite tjusigare!
 
Det känns bra att börja på en onsdag faktiskt, så där mitt i veckan. Att börja första dagen på veckan, måndagen tror jag inte är någon hit! För man har ju redan måndagsångest samt att en veckas jobb väntar och då ska man helt plötsligt börja banta. Inte pepp om man säger så. Eftersom vi kör kuren i 1 vecka, snälla kom inte nu i helgen och säg att ni ska äta goda middagar, käka slabb eller dricka alkohol! Jag ska vara som en isolerad fånge i helgen, ni kommer alltså inte se skymten av mig.
 
Jag tänkte även skriva dag för dag hur allting går för mig, hur kroppen känns, vilket humör jag känner mig på och annat. Ska bli kul för mig att läsa samt för er. Om jag skriver något roligt, annars kan det lätt bli b-o-r-i-n-g. hehe
Fancy kommer också att köra på sin blogg hur det går för henne, så läs den med:)
 
LET'S GO!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0